Bremskerl produkuje kolejowe klocki standardowych typów L , LL i K
Zalety:
- Długie przebiegi użytkowania
- krótki czas podgrzania
- wysokie bezpieczeństwo użytkowania
- niski poziom hałasu i niepożądanych zapachów
- dobre parametry pracy na mokro
|
Materiał |
Nacisk na koło
[ t ] |
Testowa predkość
max.[km/h] |
Temp.
testowa.
[ °C ] |
Wspólczynnik
tarcia(referencyjny) |
Przykład zastosowania |
|
175 |
2,5 – 11,25 |
120 |
440 |
0,09 – 0,17 (LL) |
Koleje pasażerskie i towarowe |
|
176 |
2,5 – 11,25 |
120 |
420 |
0,11 – 0,21(LL) |
Koleje towarowe |
|
177 |
2,5 – 11,25 |
120 |
600 |
0,09 – 0,20 (LL) |
Koleje towarowe
UIC 541-4; zamiennik żeliwa |
|
8700 |
2,5 – 11,25 |
140 |
450 |
0,14 – 0,20 (L) |
Wagony pasażerskie |
|
208 |
2,5 – 11,25 |
160 |
430 |
0,16 – 0,24 (L) |
Koleje pasażerskie i towarowe |
|
209 |
2,5 – 11,25 |
140 |
410 |
0,17 – 0,25 (L) |
Koleje pasażerskie i towarowe/
UIC 541-4 |
|
5426 |
2,5 – 11,25 |
140 |
400 |
0,24 – 0,33 (K) |
Wagony towarowe;
Lokomotywy |
|
302 |
2,5 – 11,25 |
120 |
450 |
0,22 – 0,29 (K) |
Wagony pasażerskie
koleje towarowe |
|
303 |
2,5 – 11,25 |
120 |
450 |
0,26 – 0,33 (K) |
Koleje towarowe
UIC 541-4 |
|
304 |
2,5 – 11,25 |
140 |
450 |
0,33 – 0,42 (K) |
Wagony towarowe
Lokomotywy przetokowe |
|
305 |
1,5 – 11,25 |
120 |
600 |
0,25 – 0,33 (K) |
Koleje towarowe
UIC 541-4 |
|
863 |
2,5 – 11,25 |
125 |
460 |
0,35 – 0,45 (K) |
Wagony do ładunków ciężkich |